Porównanie metod czyszczenia

Dlaczego powinno się wybierać metodę firmy Turbopama w czyszczeniu filtrów cząstęk stałych i katalizatorów?

Porównanie naszej metody z najpowszechniejszymi metodami czyszczenia filtrów cząstek stałych i katalizatorów

Metoda stosowana w Turbopama Obróbka cieplna Obróbka ultradźwiękowa Dodatki chemiczne
Czas trwania 30 minut (samochód osobowy DPF-FA3)

120 minut [ciężarówka DPF)
8-12 godzin

Czyszczenie pneumatyczne: 90 minut
Wypalanie w piecu: 8-48 godzin.
12-24 godzin

Czyszczenie ultradźwiękowe + suszenie + czyszczenie pneumatyczne
-
Zalety/wady
  • Całkowite usunięcie osadów PM10
  • Usunięcie osadów oleju
  • Usunięcie osadów ceru
  • Skuteczne czyszczenie wszystkich rodzajów filtrów cząstek stałych i katalizatorów (samochody osobowe, ciężarówki, SCR) o różnej wielkości
  • Zachowanie integralności filtra
  • Zachowanie metali szlachetnych
  • Łatwa w użyciu, szybka, ekonomiczna
  • Usuwanie większości osadów PM10
  • Naruszenie integralności filtra, który zostaje przecięty, a następnie zespawany
  • W wysokiej temperaturze cer rozpuszcza sięi przyczepia do ścian filtra
  • Ryzyko wystąpienia szoku termicznego, który może uszkodzić metale szlachetne
  • Dogłębne oczyszczanie komórek filtracyjnych
  • Niewystarczająco wydajna na silnie zabrudzonych filtrach (olejem) i filtrach o dużych gabarytach
  • Ryzyko uszkodzenia filtra w wyniku wibracji generowanych przez ultradźwięki i implozji pęcherzyków
  • Duże zużycie wody (należy ją często wymieniać w celu usunięcia osadu PM10, który pozostaje na dnie zbiornika).
  • Łatwe w użyciu i ekonomiczne
  • Nieskuteczne: pozostałości nie zostają faktycznie „usunięte” i co więcej łączą się z tymi generowanymi przez sam dodatek, zatykając jeszcze bardziej filtr cząstek stałych.

Jak Państwo przeczytali tylko nasz metoda gwarantuje sukces w czyszczeniu filtrów cząstek stałych - nie ryzykuj, nie eksperymentuj skorzystaj w naszej profesjonalnej metody.